Over Ledenbijeenkomst AWOG

Ledenbijeenkomst AWOG

Programma
15.30 uur Inloop en ontvangst met koffie en wat lekkers
16.00 uur Opening door Peter Rietbroek (voorzitter AWOG) en AWOG Nieuws door bestuursleden AWOG
16.45 uur Branding glazenwassersbedrijf/gevelbehandelaarsbedrijf als merk: 'theoretische’ aftrap. Verzorgd door Marc de Roo
17.15 uur Pauze met broodjes en iets warms
18.00 uur Vervolg presentatie Marc de Roo samen met Deborah Broos (Maasland Schoonmaakdiensten)
19.00/19.15 uur Afsluiting met borrel en netwerken 

Branding glazenwassersbedrijf/gevelbehandelingsbedrijf als merk

Waarom is merk-denken in de glazenwassers- en gevelbehandelaarsbranche zo effectief? Marc de Roo (zelfstandig merkstrateeg verbonden aan Bluefield) maakt de doorvertaling naar AWOG (voor glas en gevel).

Specialisme, veiligheid en fulltime werken maken het vak uniek. Maar wat betekent dit voor glas- en gevelbedrijven en hun klanten? Met voorbeelden en modellen geeft hij praktische handvatten die je kunt gebruiken voor jouw bedrijf. We gaan samen in gesprek over ‘positionering’.

Positionering betekent eigenlijk: wat maakt jou onderscheidend in de markt? Wat maakt jou uniek (soms best moeilijk te beantwoorden). Er wordt vaak verwezen naar prijs: ’wij zijn goedkoper’ of service: ‘wij zijn 24/7 bereikbaar’. Dit zegt vooral iets over ‘hoe’ je het bedrijf hebt ingericht en minder over ‘waarom’ je het bedrijf begonnen bent en wat jou echt onderscheidend maakt.

Deborah Broos-Klop van Maasland schoonmaakdiensten vertelt over de aanscherping in positionering binnen haar bedrijf en belicht de effecten en aandachtspunten in dit traject vanuit haar eigen recente ervaring.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.