Wij zoeken een medewerker voor de ledenadministratie

Vereniging 22 april 2024

Wij zoeken een medewerker voor de ledenadministratie

Ben jij een efficiënt, enthousiast en zelfstandig administratief talent? Door het vertrek van onze collega komen wij graag in contact met jou.

Expert

Schoonmakend Nederland, dé brancheorganisatie van de schoonmaaksector
Schoonmakend Nederland is al meer dan 40 jaar dé branchevereniging voor de professionele (specialistische) schoonmaak- en glazenwassersbedrijven. We behartigen de belangen van bijna 500 ondernemers. We lobbyen voor ze in Den Haag, sluiten een cao af en zetten de schoonmaakbranche op de kaart als onmisbare sector voor een gezond en veilig Nederland. Hierdoor zijn onze leden in staat waardevol werk te bieden aan 125.000 schoonmaakmedewerkers en opereren zij succesvol in een gezond ondernemersklimaat.

Jouw nieuwe baan
Je verzorgt de ledenadministratie van onze organisatie met alle voorkomende werkzaamheden. Binnen het team Platformen en Accountmanagement vervul je een belangrijke rol, omdat dankzij jou de ledenadministratie up-to-date is, de leden tijdig en juist geïnformeerd zijn en de lijst met bedrijven die het Keurmerk Schoon hebben actueel is. Je werkt hierbij nauw samen met je teamcollega’s.

Jouw belangrijkste werkzaamheden

  • Vastleggen van gegevens van leden en verwerken in de ledenadministratie.
  • Uitvoeren en controleren van mutaties.
  • Het bijhouden en registreren van inspecties van leden.
  • Beantwoorden van vragen van leden, complexe vragen doorverwijzen naar collega’s en de voortgang hiervan bewaken.
  • Aanmaken van verzendlijsten voor mailingen en enquêtes.
  • Aanspreekpunt voor de leverancier van het ledenadministratie pakket.

 Jij bent

Jij hebt een afgeronde Mbo-4 opleiding en minimaal 5 jaar relevante werkervaring. Je kunt accuraat werken, denkt graag proactief mee en bent goed in staat zelfstandig te werken. Je communicatie in de Nederlandse taal in woord en geschrift is uitstekend en je kunt goed hoofd- en bijzaken onderscheiden. Je bent toegankelijk en bent klant- en servicegericht. Je bent digitaal vaardig en hebt kennis van MS Office 365. en CRM systemen (Windex is een pré). Bovenal ben je een gezellige en leuke collega en vind je het een uitdaging om vorm en inhoud aan je nieuwe baan te geven.

 Wij bieden

  • Enthousiast team van ruim 20 betrokken collega’s.
  • Een boeiende en zeer zelfstandige functie.
  • Een dienstverband van 24 uur (verdeeld over minimaal 3 dagen) per week.
  • Marktconform salaris.
  • Goede pensioenregeling (wij betalen de helft van de premie).
  • Duurzaam inzetbaarheidsbudget, laptop en mobiele telefoon.
  • Ruimte voor opleidingen, creativiteit, inspirerende ideeën en meedenken in onze ontwikkelingen.
  • Je werkt vanuit ons hippe kantoor in Bond Den Bosch met de mogelijkheid om thuis te werken.

Meer weten of vragen?

Bel dan met Ilse Mariën, Manager Platformen en Accountmanagement: 06-51149216

Kom jij bij ons werken?

Stuur dan je cv met een motivatiebrief via e-mail naar Ilse Mariën.